• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

lån med uc score mindre bra behöver 20000

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Utav rent intresse, vilken bank gav er lån med 40 respektive 60 förfrågningar?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Donak

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
4 Mars 2012
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
GE-Moneybank var dom ända jag fick svar ifrån. dock med typ 18% ränta (50k)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
jag hadde 60 ff och fick lån hos ikano.80000 med 9.60% ränta.jag testade för att se om det gick.MEN detta med ff har blivit tuffare sen dessa 4 år.
har inte sökt fler lån sen dess men läser ju här o på andra forum att lånegivare man förr visste man kunde låna lätt hos där får man avslag.alltså det är vad jag tycker,kanske inte är så men ja det är svårare få lån idag verkar det som.att de blivit petigare.
 

pettson65

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
7 Maj 2012
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
svårt och veta om man ska prova med lendo igen fick där i juli(kort tid till september) håller också med att det har blivit svårare hos sådana som var lätta och få hos förut. fick time finans hos lendo sista gången och de är ju nästan dyrast. Vart ska man prova ?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tror ni att det är idé att söka via lendo om jag har lån på 200k , 2 förfrågningar senaste 12 mån, snart försvinner dom också. Inkomst på 251k ??

Tycker alla banker att blanco på 250 är på tok för mycket eller finns de någon som skulle godkänna 30 000?

aldrig haft betalningsanmärkning.
 

Idle

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2011
Meddelanden
286
Mottagna reaktioner
5
Poäng
42
Nej Lendo ger jag inte mycket för. Har testad dem. Har 360 000/år och ca 100 000 i blankolån samt äger en fastighet där värdet ligger ca 500 000 kr över det jag har i huslån.

Rekommenderar folk att gå till vanliga banker om ni vill lösa er situation. Även om ni blir nekade så berättar de flesta seriösa aktörer varför man blir nekad och på villa punkter.

Detta går inte lendo och liknande utan bara hänvisar till deras vilkor, vilkor som man redan uppfyller.

Skall de ta en UC så skall de även förklara varför de nekar och att sannolikt kommer resterande neka. På detta sätt slipper folk få 10 st UC på sig i onödan.

Har lärt mig att skilja på sanningar och osanningar på dessa sidor. De som säger sig få ett lån på 50 000 kr med 60 st UC ljuger eller så har de inga lån, äger fastighet där värdet vida överstiger huslånet och tjänar 500 000/ år.

Så lyssna inte allt för mycket på oneliners från oreggade inlägg...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp